zondag, november 02, 2008

Stukken

Deze voormiddag ben ik nog eens met de mountainbike gaan rijden. Vorige weekend zaten we in Centerparcs dus was het alweer twee weken geleden.

Ik was met veel goeie moed vertrokken maar al snel begon het serieus tegen te steken. Ik geraakte maar niet in het goeie ritme en als ik op een recht stuk eens goed doortrok dan viel ik na een tijdje alweer stil. Na een uurtje hield ik het dan ook voor bekeken.

Toen ik achteraf thuis mijn fiets aan het afspuiten was merkte ik waarom 'het niet goed ging'. De veer van mijn achterrem was gebroken waardoor die heel de tijd tegen de velg gedrukt werd. Nogal wiedes dat ik geen snelheid kon maken.

Vorig jaar heb ik als eens hetzelfde voor gehad aan mijn voorwiel. Dat wordt dus weer een bezoek aan de fietsenmaker :(

1 opmerking: