dinsdag, oktober 21, 2008

Facebook herkansing

Vorig jaar heb ik eens een Facebook account aangemaakt maar ben ik er snel terug mee gestopt wegens weinig interessant.

Ondertussen heeft Facebook een nieuwe user interface gekregen en is het gebruik in België serieus ontploft (met momenteel meer dan 1 miljoen gebruikers). Ik heb mijn account dan maar terug van onder het stof gehaald.

Het is valt op dat er merkelijk meer volk op Facebook zit dan op LinkedIn. Zo zijn er op Facebook bijvoorbeeld nog twee andere Litriks te vinden! Misschien moet ik een groep opstarten ;)

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze complementair. Ben ook onlangs overstag gegaan voor Facebook door druk van mijn sociale omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt. De overlap van Facebook met Plaxo of Friendfeed is veel groter. Ik vermoed dat ik daar nu (nog) minder ga rondhangen.

    BeantwoordenVerwijderen