donderdag, februari 07, 2008

Pijnpuntbank van ondernemingen

Zoals ik eerder al zei is geduld een schone deugd.

Sinds 31 januari is Norio gekend in de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) maar...

Sindsdien probeert mijn verzekeringsmakelaar tevergeefs mijn nieuwe wagen online in te schrijven bij de Dienst voor Inschrijving van de Voertuigen (DIV). Daarnet bevestigde een dame van de DIV me dat ze Norio's gegevens inderdaad ziet in de databank van de KBO maar dat er nog niks in de databank van de DIV te vinden is. Zij stelde voor om langs te komen aan het loket waar ze me wel zouden kunnen verder helpen. Ik ga morgen dus aanschuiven! Als dat maar goed komt.

In het staatsblad is trouwens ook nog niks gepubliceerd. Gezien de reputatie van de KBO vermoed ik dat het daar ergens serieus fout zit.

Volgens mij hangt heel het land met haken en ogen aan elkaar.

3 opmerkingen:

  1. ... en ik durf te wedden dat IT-consultants daar wel voor iets zullen tussenzitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad. Waarschijnlijk teveel dikke mannen met zware architecturen. Ze zouden beter iemand met meer agility en gezond boerenverstand kiezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen