zondag, februari 24, 2008

Betekom Burns

Zaterdag ben ik naar Betekom Burns geweest. De chiro organiseerde er allerlei activiteiten om de kas wat te spijzen na het afbranden van één van hun lokalen de dag na hun vorige (luidruchtige) fuif.

In de namiddag was er kinderanimatie voorzien waar Kiran zich goed geamuseerd heeft. Vooral de korte kennismaking met het korfbal vond hij wel leuk. Misschien moeten we hem in september eens laten meetrainen in de korfbalclub.

's Avonds ben ik nog even teruggegaan omdat er voor de fuif nog een aantal optredens waren. Eén van de optredens was van 't Issem, een accoustisch trio waar een kameraad, de Wimme, de zang voor zijn rekening neemt. Drie gasten die zich duidelijk amuseren op het podium. Een tof optreden.

Achteraf ben ik nog blijven plakken om nog wat bij te praten met een aantal mensen die ik al in maanden (jaren) niet meer gesproken had. 't was tof.

Ik had genoeg gedronken om door al het nachtlawaai door te slapen maar vanmorgen ben ik wel met een serieuze kater opgestaan. Geen 18 meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen