zondag, januari 06, 2008

Chain Factor

Bij nader inzien was het Google-plaatjes-raden toch niet zo verslavend. De lol is er snel af als je dezelfde opdrachten begint terug te krijgen.

Chain Factor had ik het een tijdje geleden gebookmarked, maar we zijn het pas dit weekend echt beginnen spelen. Het ergste van al is dat Siggi ook weeral mee doet en dat haar highscore 154.000 is terwijl ik blijf steken op 148.000.

Ik kan je verzekeren: het is hier weeral een schoon zicht met z'n twee├źn naast elkaar flash-spelletjes zitten spelen.

7 opmerkingen:

  1. 't zijn altijd de lage nummerkes die u de das omdoen :/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, en hoe langer het spel duurt hoe meer lage nummers er komen.

    De enige manier om hoge scores te halen is trouwens door reeksen te maken. Dan schiet je score omhoog in plaat van met 10 puntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aangezien die van ons op mijn hielen zit, doe ik er nog een schepje bovenop: 199.733

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen