vrijdag, november 30, 2007

Bellen met BCC

Daarnet heb ik dan toch maar een poging gedaan om BCC te bellen om hen vriendelijk te wijzen op hun incompetentie.

Mijn eerste poging was naar het nummer 02 205 85 85 van de BCC Klantendienst dat ik gevonden heb op hun contactpagina. Uiteraard kwam ik op zo'n "Toets 1 voor..." menusysteem terecht. Bij de eerste vraag koos ik voor "Nederlands". De tweede vraag was of ik mijn kaart via een bank of rechtstreeks van BCC kregen heb. Wat je daar ook als antwoord geeft, bij de volgende stap moet je het nummer van je kredietkaart intoetsen. Daar ben ik gestopt.

Mijn tweede poging was naar het nummer 070 344 344 van Card Stop. Alweer een menustructuur waar ik bij de vragen over welk soort van kaart ik wilde laten blokkeren maar gestopt ben. Want voor je het goed en wel beseft is je kredietkaart geblokkeerd. En mijn nummer is nooit onbeveiligd over het internet gegaan. Dat van minstens 395.000 andere BCC klanten daarentegen...

Momenteel sta ik dus nog even ver als drie dagen geleden. Nergens.

Al is het niet uit te sluiten dat BCC wel al van de hele zaak op de hoogte is en dat ze snel-snel gaan proberen om hun site te repareren en zo alles in de doofpot te steken. Maar voorlopig merk ik nergens enige beweging.

1 opmerking:

  1. Je kan misschien eens een mailtje sturen naar 'Peeters en Pichal' van Radio 1.

    BeantwoordenVerwijderen