donderdag, oktober 11, 2007

Voornaam

Sommige mensen zouden graag hun eigen site als eerste resultaat zien wanneer ze bij Google op hun voornaam zoeken.

Watjes! Als je jezelf dan toch een doel voor ogen stelt, dan vind ik dat je de lat maar beter direct hoog genoeg legt: totale dominantie!

Als je bij Google naar Litrik zoekt dat zijn 22 van de eerste 23 resultaten van/over mij. Machtig onder het volk in de praktijk gebracht.

Ziezo, ik denk dat nu weer tijd is voor mijn anti-narcisme spuitje ;)

2 opmerkingen:

  1. Bij deze roep ik iedereen op om eventjes de volgende pagina te lezen en mij te volgen ... Litrik rules!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proper. Vanop mijn eigen site een ant-googlebomb gooien. Maar het gaat niet veel uithalen denk ik.

    Comment pages van blogspot komen haast nooit voor in search results.

    Teveel flauwe grapjassen en spammers denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen