zondag, september 02, 2007

Terug begonnen

Na mijn tegenslag van meer dan een maand geleden, is mijn fiets tip-top van fietsenmaker Joostens teruggekomen: nieuwe remmen en alles pas gesmeerd en afgesteld.

Ik ben vandaag eindelijk terug begonnen met fietsen. Het werd slechts een beperkt ritje - één uur gereden, slechts drie hellingen gedaan - maar het deed wel ongelooflijk deugd.

Ik zal me wel moeten haasten om mijn conditie terug wat op te bouwen want de marathon-man heeft al laten weten dat hij deze winter terug wat wil gaan mountainbiken. Ik heb deze zomer veel te veel stilgelegen dus er is nog werk aan de winkel.

4 opmerkingen:

  1. en smeert u benen al maar in want onder de 42.195km komen we niet buiten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG nu beginnen die Antwerpenaren hier zelfs al niet-dialect berichten te vertalen :-S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor alle duidelijkheid: Lier is niet Antwerpen! Het behoort zelfs niet tot de beschaafde wereld!

    BeantwoordenVerwijderen