donderdag, september 06, 2007

Nieuwe Radio 1

Vermoedelijk heeft één of andere marketing boy hard "Change is good" staan roepen, maar eerlijk gezegd vind ik de vernieuwde Radio 1 serieus tegenvallen.

Ik ga zelfs niet beginnen met een lijstje op te stellen van wat me stoort. Ik verwijs liever naar de verzuchtingen van anderen.

Steven Noels slaat volgens mij de nagel op de kop als hij zegt dat de oude media moeite hebben met de nieuwe media.

6 opmerkingen:

  1. Ach, ge zit gewoon nog in fase 2 (depressie, woede, verzet). Nog efkes volhouden en binnenkort weet ge nimeer wat ge mist ... beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt er op dat de marketing spin doctors van radio1 gedacht hebben: Er zijn geen andere nieuwszenders 's ochtends dus luisteraars kwijtraken kunnen we al niet dus laten we de boel wat opvrolijken met duo presentaties en wat "lifestyle" en de saaie stukken zoals het economische nieuws en de krantencommentaren overslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig lijkt er bij Klara niets veranderd te zijn wat de normale programma's betreft. Enkel spijtig dat ze voor het nieuws inpikken op de stream van de nieuwsredactie, zodat ik nu elke morgen opsta met kleuterradio. Wel een extra incentive om mij zodanig te spoeien dat ik nog voor het nieuws klaar ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, daar krijg ik het nu van he. Altijd weer die negatieve kijk op Marketing Boys. They are people too you know!
    Trouwens, change is good.

    Conservatieve eurk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sam, "Change is good"... hmmm.... volgens mij zeiden de Duitsers dat ook toen ze Polen binnenvielen. (Voila se, Godwin's Law in de praktijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... en marketing boys als volwaardige "people" beschouwen is ook al een beetje een slippery slope ... voor ge het weet beweren ze dat advocaten ook het label "mens" verdienen ...

    BeantwoordenVerwijderen