zondag, augustus 21, 2005

Allemaal beestjes

Gisteren met de kroost, inclusief nog wat vrienden en familie, in totaal 6 volwassenen en 5 kinderen (tussen 4 maand en 5 jaar), naar de dieren gaan kijken. Zo zijn die punten toch nog ergens goed voor.

Zoals gewoonlijk is dat soort uitstapjes een hele verhuis, maar het belangrijkste is dat de klein mannen zich goed geamuseerd hebben: "Wow, twee speeltuinen!"

Zelf heb ik zo'n 130 (digitale) foto's genomen en ik denk dat we met z'n allen er wel tussen de 300 en 400 hebben. Dus had ik niet veel zin om bij het buitengaan 7 euro te betalen voor een (middelmatige) foto die genomen is van iedereen bij het binnengaan van het park. En neen ik heb ook geen 6 euro over voor een sleutelhangertje met een pietluttig fotootje van mijn nageslacht. Toch bedankt voor de moeite.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen